Kokybės garantija

  • PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA
    Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
    Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.
    Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą* ir (jei reikalaujamas) užpildytą garantinį taloną**.
    Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
    Garantinį remontą atlieka serviso centrai, jų kontaktus rasite garantiniam talone ***.
    Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
    Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis) jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).
    * PVM sąskaitą - faktūrą gausite el.laišku arba bus pridėtas ant prekės pakuotės.
    ** Garantiniai dokumentai pridedami jei to reikalauja gamintojo atstovybė, tačiau jau daugeliui gaminių kaip pvz. Samsung, Philips, Panasonic, Siemens, Bosch pakanka įsigijimo dokumento (sąskaitos)
    *** Klientas visuomet turi teisę kreiptis į preka.lt ir mes pasistengsime suteikti operatyvią pagalbą ar reikiamą informaciją dėl prekės remonto.